07 april 2011

Tillägg...

och sen körde vi på tills ögonen gick i kors efter att vi lyckats få ut dokumentet.

Hon är en väldigt snäll ...ja kanske den snällaste människan jag någonsin träffat. Lite försynt sådär och alltid glad och positiv. Och så skulle vi runda av kvällen och dra oss hem. Hon säger lite uppmuntrande till mig att det här blir bra...du lär dig...tänk att folk går åratal i skola för att lära sig det du redan lärt dig under våra träffar. Mmmm jadu tack men det är inte lätt för någon som aldrig hållit på säger jag fast jag lär mig det har du rätt i. Kanske att jag hinner tills du går i pension hoppas jag säger jag då. Och hon blickar till på mig och jag kunde ana en förvåning i hennes blick.Och jag börjar svamla om att JAAA DET ÄR JU SÅKLART JÄTTELÄNGE KVAR TILLS DESS....men godnatt vi ses i nästa vecka.För jag menade ju såklart inte så som det kunde tolkas...att hon var nära pensionsåldern. Utan snarare att det skulle ta så lång tid för mig att lära mig.....
Nästa gång vi ses måste jag nog köpa med mig riktigt gott kaffe bröd och en hel hög tulpaner tror jag bestämt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010