26 april 2011

Jag ska måla hela världen lilla mamma....

vitt vitt vitt ska det vara!I love vitt!!!Ett par auktioner lite här och lite där som jag hann med under påskhelgen bringade fina saker att ta tag i.En del får vara som dem är en del får sig en makeover. Mycket vit snickeri färg går det åt härhemma.Under morgonen har jag vart på curves med min tränings motiverings vän, riktigt kul!Ett par ärenden i stan med inköp av diverse måste ha saker.Hämtat hem auktions gods som jag inte fick med mig i helgen. Loppiset börjar ta form. Riktigt mysigt kommer det att bli. Inhandlat såna fina små bruna påsar till gårdsägg som jag kommer att ha till försäljning. Lokal producerad honung.
Sen var det ilfart hem och ut på en liten 5 km jogg, vilket inte inträffar allt för ofta just nu känns det som.Min tränings tid går mest åt att försöka få cykel mil i benen. Fick iaf ihop en 10-15 mil i förra veckan. Lite för dåligt men alltid en början.Nu försöker jag jobba ikapp med saker som jag inte hunnit med. Lite papper. Skicka lite som jag sålt and so on.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010