10 april 2011

Husmors tips....genomskinligt nagellack för att slippa böter!!!

Jaaaa...jag vet iaf ALLT om en katt som bor i Årby. Katten förstår ni den har minsann inte haft ett lätt liv den inte!!Och sen följer ca 6 timmars berättelse om katten som bor i Årby. Så nu vet jag vad den gillar att leka med,sova på,äta....allt allt allt.Och tanten hon kunde ju förstås inte veta att jag kanske inte var så intresserad av en katt på det viset. Jag menar tänk om jag berikat hennes liv med vad alla mina djur har för sig då skulle jag inte vara klar förrens nästa år typ=) Hon var en trevlig tant att ha som granne på loppiset jag och barnen stod på i helgen , det ska jag inte säga någe om. Jag tror dock att hon lurades lite faktiskt. Hon gav mig lite gamla hederliga husmors tips. Hon hade ett special trick för att undvika att fastna på polisens hastighets kamera då hon enligt sig själv var en fartdåre. Det var bara att måla nummer plåten med transparant nagellack=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010