01 april 2011

Lång helg...igen=)

Nu har vi gjort så att Lisa och jag komprimerar vår vecka så att Lisa kan vara hemma fredagar och även måndagen efter så ofta som det går.Det händer att Lisa hjälper mig med en del arbete och det går hur bra som helst. Det gäller att passa på medans man kan. Nästa år är det redan kört då Lisa börjar 6 års.Nu har förskolan börjat med regelbundna besök på 6 års och detta har medfört att Lisa växt måååånga centimeter på köpet. Lisa har tur för hon är redan tjenis med dem flesta fröknar och elever där. Sen kommer hon att börja samtidigt som världens bästaste kompisen oxå börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010