21 april 2011

Some redwine...and the world is perfekt;)

Nehedå dagen har vart kalas ändå...men nog fan blev avslutningen med ett glas i handen och solen som går ner för horisonten pricken över.
Handlat hem massor av mat idag så vi inte ska svälta här hemma under påsken.Och så har jag grävt och lagt stenar för infarten till lillstugan. Det blev ok, inte helt nöjd men det ska jag nog få till. Lite grillat och besök på kvällskvisten avslutade ännu en perfekt dag.Skumt men så sant att jag mår så himla bra just nu....och det beror nog inte bara på vädret faktiskt. Jag tar dagen som den kommer mer eller mindre.Och har kommit på vad mindfuldness är på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010