19 april 2011

Plus minus...

magsjukan tog knäcken ur lille Prillis inatt och det gjorde att planerna på långtur på cykeln fick ge vika för hennes och mor sins del idag men jag och min patrull gav oss iväg enligt plan. Idag hade barnen önskat att vi skulle cykla till Fågelsjön så sagt och gjort.Obligatorisk korv grillning. Spanat efter en snubbe som bor i skogen. Han verkar helt harmlös, har setts läsandes koraren och försöker lura folk att det bor hummer i sjön. Detta var nog dagens höjdpunkt när vi spejade runt på hans forna läger plats uppe på ett berg. Grodor och paddor var det överallt. Det verkar vara någon slags parnings tid så fint som de sjöng.Och nästan impad av mig själv landade vi hela och oskadda hemma på gården på eftermiddagen. Alla miljoner barn,hund och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010