07 oktober 2011

Hänt sen sist....

Vad kan jag ha pysslat med sen sist? Ni som följt mig kanske kan tänka er vad jag pysslat med.Målat såklart!Ja ni vet ju hur det är med mig och om jag börjar med nåt.Allt eller inget liksom.Med eller utan ond rygg som såklart är resultatet förrutom att hela gården håller på att bli ommålad.Ones you pop you cant stop syndromet.Nu har gamla vedboden/nya hönshuset blivit skrapat,rödmålat,vitmålat och till sist dörrarna intjärade.Mannen har byggt hönsgården utanför så nu återstår bara lite pyssel där så kan snart höns farmen flytta in där brevid getterna.Blir perfekt att ha dem på samma plats särskilt till vintern. Jag har ramlat över ett par gamla hästvagns hjul häromdagen som jag funderar på var jag skulle kunna ha .Kanske ska dem vara nånstans där i "djurparken"?Eller kanske ska dem stå vid infarten till gården?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010