17 oktober 2011

Till din kännedom....

Jag är slut som artist....bara poff sådär gick luften slutligen ur mig.Men jag har haft en högst intressant kväll som anslutning på en dag som gått i 120 från morgon till nu ungefär.Jag har agerat föreläsningsvärd på en alldelles säreget fantastisk föreläsning som handlade om adhd och asperger syndrom.O tur var väl det att föreläsningen var så fantastiskt bra för hon värden glömde visst bort hälften av det som skulle sägas......och ni vet...det är ju inte så mycket man behöver säga som föreläsningsvärd precis....återkommer i ärendet i mer levande tillstånd.

2 kommentarer:

  1. Låter spännande tycker jag som just startat ett boende för personer med asperger.:)

    SvaraRadera
  2. Ja absolut!!Lotta Abrahamsson kolla upp när var hur..värt ett besök!!!Kör även handledning.Helt outstanding=)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010