12 oktober 2011

Omotiverad....

Hade absolut ingen lust med nåt när jag vaknade imorse.Uttråkad från att jag vaknade.
Hade slut på rödfärg efter att jag på sistone förbrukat 4(!!!) hinkar....kanske just därför jag var uttråkad...Ingen lust att jogga heller.Inte heller hade jag lust att klippa gräsmattan med handjagaren....o andra sidan det har väl ingen.Men jag tog mig i kragen och gjorde det iaf...ja klippte gräset och joggade milen.Med en minuts bättre tid än sist.Men nästan lika uttråkad var jag för det.Inte ens trevligt fika sällskap rådde bot mot min leda.Det är väl bara en sån där dag helt enkelt.Skulle inte hjälpa vad jag än gjorde.Eller jo kanske...en liten solsemester skulle liva upp;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010