21 oktober 2011

Slut på räkmackor!

Hela mitt liv har jag glidit runt på min räkmacka på ett eller annat sätt....ja jag erkänner iaf.Vem skulle tacka nej till det förresten?
Det ena har lett till det andra och det andra har jag för det mesta gjort det bästa jag kan av.Jag har en förmåga att vandra rakt in i händelser.Sen har jag självklart fått jobba lite på att det finns andra kvaliteer än bara min räkmacka hos mig väl där men det är en annan sak det.Ja som tex....(here comes a confession)...jag har aldrig i hela mitt sökt ett jobb.Jag vet inte ens hur man gör!!!Men jag har ändå jobbat med väldigt mycket olika saker.Allt från bommullsfält till att hjälpa arbetslösa ut i arbete.Tillbaka till räkmackan.Jag slogs av att jag inte kommer att glida på min macka längre när jag ska lämna in mina skoluppgifter.I andra ändan av datorn sitter det personer som inte alls tar hänsyn till något annat än rätt insändnings uppgifter som ska vara gjort på exakt rätt sätt med rätt innehåll...i rätt tid!!Här hjälper det inte ens med mycket väl utvalda ord för att klara av uppgifterna.Nehepp det är bara att kavla upp ärmarna och göra som man måste helt enkelt.Så nu väntar jag med spänning på hur det har gått med mina första prov och uppgifter som jag skickat in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010