22 oktober 2011

Risk för att jag redan berättad detta...

Men det är så fruntansvärt roligt så jag tar det igen.Häromdagen kom avd 19 på tal då jag pratade med en vän i telefon.Ja ni som inte känner till det så hette vår lokala psyk avdelningen så innan.Jag tror inte att det kallas så längre.För ungefär 8-9 år sedan skulle Elinas pappa ringa till dagis för att tala om att han blir sen för att hämta Elina just den dagen.Någon svarade med sitt namn efterföljt av avd 19.Pappan berättade att det kört ihop sig och att han inte skulle kunna komma i tid.Personen ställde frågor och pappan svarade så gott han kunde.Pappan pratade om dottern och personen i andra ändan försökte få ihop det med någon inlagd patient som pappan skulle komma och hämta.Samtalet pågick ett bra tag...och jag hörde delar av den och min krona hade trillat ner långt innan samtalet avslutades.Avdelning 19 på psyk.......jag skrattade så jag höll på att dö!!!!Det gjorde inte pappan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010