10 oktober 2011

Vad ska jag bli när jag blir stor?

Hmmm.....jag vet faktiskt inte riktigt men jag vet åt vilket håll det lutar iaf.Jag vill på ett eller annat sätt jobba med människor så långt vet jag.Jag vet oxå att jag vill jobba nära människan, det där med att sitta på ett kontor och läsa om människor skulle inte vara min melodi.Med all respekt för dem som vill göra det och gör det oxå.Nej jag känner att jag vill vara där det händer liksom.Nu har jag kommit en bit på vägen i min färd mot vad jag ska bli när jag blir stor.Den hemska matteboken är min enda räddning och även om det för mig känns som rena kinesiskan så ska det gå.Det är bara att plöja igenom det en gång för alla.

Helgen den kom och den gick.Snart halva bostadshuset målat.Ett besök på badhuset i Flen.Mannen och jag simmade längder medans barnen lekte och hade skoj.Smidigt!
Ett besök på lager 157 för lite bas kläder till barnen.Ja annars är läget stabilt.I träningsväg har jag bestämt mig för att köra lite mer tempo träning för att framöver kanske kunna öka lite på mitt snigel tempo.Alltså joggar jag kortare sträckor(4km) men nu lite snabbare.Tanken är att jag ska varva detta med lite lång pass....vi får väl se.Idag joggade jag och dogge milen i behagligt tempo.På tiden 1.14 så som ni förstår behöver jag lägga på ett kol;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010