20 februari 2011

Åh no!!!Nu helt plötsligt slog det mig!Tänk om jag inte hinner innan dem drar snöret!!!

Spärrtider
För att du skall få fortsätta loppet ska du ha anlänt till
kontrollen:
Smågan före kl 10.30
Mångsbodarna före kl 12.15
Risberg före kl 13.45
Evertsberg före kl 14.30
Oxberg före kl 16.05
Hökberg före kl 17.15
Eldris före kl 18.45
Respektive kontroll måste lämnas inom 10 min efter
att spärrtiden har passerats. Dessa spärrtider är satta
av säkerhetsskäl. Vid extrema väderförhållanden har
tävlingsledningen rätt att ändra tiderna. Om du kommer
för sent till någon av kontrollerna, tas ditt chip om hand
av sjukvårdspersonal. Transport ordnas till mål.

Jag menar det gäller verkligen att jag inte sjunger och visslar denna gång!!!
Nervööööös!Vad håller man på med egentligen?Vad ska detta vara bra för?

1 kommentar:

  1. Den här gången får du tänka mer på dig själv och inte ta hand om dem som brytit ihop längs spåret.:)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv