13 februari 2011

Vad var det som egentligen hände?


Jaa..det var ju den där nyårs afton kvällen som fick oanade konsekvenser.O nu drygt ett år,efter många skratt,lite dystra miner,många timmars kämpande är det alltså gjort.Tjej klassikern.
O så råkade det bli ett par bonus lopp på köpet oxå.
Vad är det för fel på dig???kanske du tänker.
Jadu...det har jag oxå undrat många gånger;-)
Nejmen faktum är att det har varit ett av mina roligaste år någonsin.
Det jag ångrat lite att jag inte tränat tillräckligt för att få bra tider och inte alls så behagliga lopp alla gånger.Men Kristina loppet var en fröjd från början till slut.Och det kanske inte bara var tack vare skidträningen,utan av den sammanlagda träningen under året.O jag tror jag hittade mitt tempo som jag kommer att orka mosa mig igenom Vasan.Där tänkte jag inte hålla på med allsång längst med spåret som jag gjorde nu under loppet.Då behöver jag alla krafter jag kan hitta till den första grenen i Den svenska klassikern:-)!gaaaalet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv