19 februari 2011

Av ren slöhet..

är alla bilder i bloggen tagna med mobil kameran. Varför? Jo dels är det såklart av en enkla anledningen att det går på en knapp tryckning att publicera inlägg. O sen är det så att jag inte ids ladda upp digitalkameran och sedan ladda in bilder i datorn. Men nu måste den igång. Jag måste börja ta lite seriösare bilder till larslund.se. Man vill ju att det se lika fint ut på bild som i verkligheten....eller gärna lite finare. Grannen gick förbi idag när vi var uppe i lillstugan och fejade. Och vi passade på att berätta om planerna, så dem inte behöver fundera på all trafik som kommer flöda här ute på vischan. Rena rama E20 liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv