11 februari 2011

Här hemma är det full rulle...

mannen sitter i traktorn och plogar fram allt som gömts i snö sedan snöstormen. O varde snö eller vad säger man om det;)
Vilken lyckad och trevlig vernisage jag var på igår! Ibland känns lyckan över andras lycka större än den lyckan man känner för något som handlar om en själv....aaah svårt att förklara.
Så skurandet var inte alls så jobbigt och dessutom är det mannen som ska ha det mesta cred för det. Nu ser det jätte häftigt ut i vårt kök!!Han är så duktig mannen!!!
Vi håller oxå på att iordnings ställa avfärd mot Norberg och KRISTINA LOPPET, ENGELBREKTSLOPPET....spännande=) Imorgon kl 10 går starten och det ser ut att bli mycket bra väder förhållanden.
Lisa tycker att vi borde sätta fart och göra klart i lillstugan för hon tycker det ska bli ett sant äventyr att Bellman, rysken och tysken ska komma hit=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv