05 februari 2011

Jodåsåatt...

kände hur hoppet tändes under gårdagen då det föll ner snöflingor, stora som snöbollar. Men det var allt och så tog det bara tvärslut snöandet.
Dagen har kantats av plock och städ efter en lång frukost. Klappat getterna extra länge på favorit stället bakom örat. Promenerat med hundarna och tagit mig tid att små prata med grannarna i förbifarten. Grannarna som hade 4 nyfödda lamm=)!!!!!2 av dem heter Thomas och Charlie efter ett par snickare som dem hyrt in vid tillfälle.

Under dagen har vi kommit på att en liten paus från allt är nog inte så dum ide.
Så nu har vi packat våra väskor och ordnat så att Lisa får en toppen kväll hos sin farmor.Lisa har bokat bastubad,målarkompis och lördags godis. Get och hund vakter är på intågande. Så drar vi från stan ett tag.Åter imorgon...trallalaaaa=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv