28 februari 2011

Jag känner mig ledsen..

och det får mig att må riktigt dåligt.Men det ska gudarna veta att vi har försökt att på alla sätt och vis har försökt att lösa.Men ibland måste man fatta beslut som kan kännas jobbigast för en själv och som allra mest jobbiga för stunden. Och med all säkerhet en längre tid framöver.Men det är för att alla ska må bra i det långa loppet som man måste göra så. Orkar inte gå in på någon bakgrund men en utav mina små bästa söta kompisar kommer att prova att bo hos en mycket kompetent person som vi har fullt förtroende för.Och funkar det bra där kommer han att läras upp till att bli en jägar mästares trogna följeslagare hela dagarna.Så det blir inget som blir sämre för lilla gubben tvärtom...värst för oss.Men vi får se hur det går först.
Det bästa med detta är att vi när som helst kommer att kunna träffas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv