14 februari 2011

(och om nån undrar)

jodå jag vet att det är dagen som kallas alla hjärtans dag idag. Men jag tänker inte sprida något "alla hjärtans på er" budskap bara för att det står så i almenackan.
Jag väljer att göra det när det känns rätt . Försöker att tänka på att säga saker från hjärtat som glädjer andra då tillfälle ges, vilket faktiskt ges varje dag.
Ett litet ord kan betyda så mycket. Särskilt när man minst anar det.Jag gick upp lite tidigare än familjen imorse och fixade lyx frulle. Alla fick en varsin teckning som jag gjorde på kaffefilter.Det hjärtat som mannen fick såg ut att var taget ur skylt på ett dass TOA. T o A=)

Annars är det helt ok för mig att ni andra hakat på trenden för jag menar det är ju alltid bra med glädje och kärlek oavsett när det sker=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv