01 februari 2011

Tur i oturen...

hur ofta har man sån tur att man vabbar med alla dem 2 barn man har samtidigt?
Först ut inatt var Lisa med sin magvärk och efterföljande symtom på magsjuka. Sedan följde store syster med samma symtom. Nu skulle jag själv gärna vilja ha det på en gång på var saken ur världen liksom.Barnen har alltid varit så himla "lätta" i sina sjukdomar så att säga. Knappt så det märks förrutom att toalett besöken är MÅNGA.
Vi blir lätt rastlösa av att gå hemma och inte kunna fara runt i 12o i normal ordning.
Idag har vi dock haft turen att få oväntat besök av låtsas lillebror Oscar.Efter att Oscar åkte har jag städat ur tjejernas garderober= 2 soppsäckar som ska bort=)
O nu håller jag på med nån slags mass bakning av kardemumma bullar och kringlor.
Måste öva till mitt blivande sommar cafe i ladan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv