15 februari 2011

Ett två ett två..den ena skidan efter den andra

Under gårdags eftermiddagen var vi för omväxlings skull och hälsade på hos dem rutinerade getvakterna. Och med oss hem hade vi ett par skidor alldelles lagom till Lisa. Så ikväll har tjejerna börjat träna inför den kommande tjejklassikern de ska genomföra när de blir stora. Det gillar vi att höra=)

Annars har dagen kantats av Visions arbete med jobbet. Fick äran att springa på och även växla några ord med gamla kollegor, vilket förgyllde dagen rejält. En del saknar man faktiskt på riktigt. Dagens bästa var iaf hysset jag hittade på då det var som mest tungrott. Jag utbrast till en jag aldrig träffat förr att vi skulle serveras fiskbullar alternativt ravioli till lunch. Minen! Ni skulle ha sett minen!!
Och så fort ett rykte tar fart sen då...haha...det var till slut fler som hade den minen...många fler=) Se inte så sur ut sa jag, tänk på dem som inte får nåt alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv