03 februari 2011

Etapp 1 klar i vägen tillbaka..

till "vardagen". Elina åkt skolbuss mot skolan check!Lisa och jag myser lite innan det är dax för hennes dag på dagis och jag ska till mitt jobb.

Idag jobbas det i Lillstugan med färdigställande av lite kakling bakom spisen och eventuellt lite målning av köks hyllor om det hinns med.Mannen och Andreas står för det "hårda jobbet" och jag för tänkandet.Nu funderar jag på vart jag ska hitta tyskarna som ska få äran att hyra stugan på dagsbasis=)
Ja det går säkert bra med andra nationaliteter oxå. Fast jag vet inte om det finns så många andra som är så intresserade av att köpa mitt koncept med älg spaning från köks fönstret;)
Och så tänker jag såhär att jag kommer att erbjuda olika paket lösningar för den som vill.Hästridning, fisketur med eller utan båt, svampplock,cykelturer,vandring på sörmlands leden med eller utan guide.......
Lyxpaket med jordgubbar,champange och silkes lakan kanske lockar någon. Eller den med frukost inkluderat. O då tänker jag färskt bröd, gårds ägg,goda pålägg och färskpressat juice som levereras till dörren när man slår upp sina blå för att spana efter älgar i fönstret.

1 kommentar:

  1. Jag hyr den en månad på raken. Pronto! Ser fram emot jordgubbarna och champagnen.;)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv