18 februari 2011

Jalla

Lite körigt när Elina ringer och meddelar att hon är sjuk och måste hem från skolan.
Men det löste sig det oxå . Jag skulle ju ändå bli avbytt på jobbet ett par timmar efter att hon ringt så det fick bli farfar som hämtade lilla skruttan. Nu mår hon inge vidare. Trodde först det var magsjukan på gång men det verkar vara influensan eller nåt.
Själv har jag tagit ett flertal power nappar sedan jag kommit hem. Riktigt tagit igen en milt sagt intensiv vecka.Det känns som helgen inte kom en dag för sent taaaack gode gud för det och powernappar=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv