31 mars 2011

Så gick det med det...

så står jag där själv på curves för den jag skulle motivera att träna banga ur imorse....men jag brände av den där halvtimmen själv för inte sitter jag och åker in till stan i onödan.Även om jag inte tycker att det är så jobbig träning så måste jag ändå säga att man träffar en hel del trevligt folk där och tjata med.Och så har dem världens hurtigaste och trevligaste ledarna jag någonsin mött...fast o andra sidan tror jag inte att jag tränat på lokal förr.Swichade in hos en kompis på en morgon kaffe och vidare hem till mina papper och planer. Kvalitetsansvarig måste jag bli/borde bli mycket snart.....nya regler inom bygg from 2 maj för den som undrar.Och stegat har jag visst oxå gjort hela 21 219 steg idag...inte illa pinkat.Fast jag har visserligen varit på en avsiktlig jogg oxå....en liten en bara. Tänkte att jag skulle påminna kroppen om hur det känns först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv