28 december 2011

Att jag ens lever är ett mirakel!!

Det trodde jag inte för ett dygn sedan.Jo nog har jag väl fattat att den här dagens skulle komma men jag är oxå bekant med struts metoden.Låtsas inte om det tillräckligt mycket så då försvinner problemet.
Men natten till häromdagen var inte av denna värld.Jag hade kunnat tänka mig att slå in varenda tand i munnen på mig själv med skridsko eller nåt.Paniken växte ikapp med värken.Inte en sekund sömn fick jag.Halva ansiktet kändes bortdomnat.Det enda som hjälpte var kallvatten.Så jag fyllde munnen hela tiden och så fort det blev kroppstempererat fick jag lov att ta nytt vatten.HEEEEELA NATTEN!!!!!!!!Shit alltså va slut som människa jag var då morgonen grydde och tandläkaren öppnat sin mottagning.Jag har faktiskt inget minne av samtalet eller minns knappt att jag körde bilen dit.Livsfarligt rent ut sagt.Jag minns en sekvens vid en rondell.En person ska gå över, jag saktar in och stannar.Nästa gång jag är vid medvetande har personen sedan länge gått över vägen och bilarna bakom tutar på mig.....
Och jag släpade mig in till tandläkaren och bad denne dra ut varenda tand jag hade i min mun TACK!!!!!Men han ville liksom inte göra det utan tyckte det var bra att fixa till den tand som var problemet.EN TIMME!!!!Senare var jag en tand fattigare...det visade sig vara en komlicerad tand med krokiga rötter... såklart.....men jag har aldrig njutit så mycket som under den tandläkarens massaker!!Han var blodig, jag var blodig.....men jag var i himmelriket!!Nu vill jag tacka livet...tack tack tack

1 kommentar:

  1. Vet hur ont det gör! Har själv krälat in till tandläkaren och sagt -Bedöva först så pratar vi sen.. Gräsligt .. // Annie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010