09 december 2011

Spännande!!Roooligt!!Jag ska studera psykologi!

Ååååh vad roooooligt det ska bli!!Wohoooo!!!!Känner mig helt lost i studerande världen men nog ska väl en halvgammal hund som mig lära sig att sitta.Jag vill börja nu på en gång, helst igår!!!Men nu tar vi en sak i taget, imorrn är det dax för den lilla julloppan i ladan.Glöggen har dragit till sig alla härliga kryddor.Saffrans längder i länga rader.Julgodis i fina små påsar.Tomtarna,änglarna,mossbollarna,ljusstakarna.....allt och lite till kommer att finnas förrutom det som finns sedan innan.Öppet mellan 13-18
kika in på www.larslund.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010