09 december 2011

En liten parentes om dagens bestyr...

Innan var det billösheten som hindrade mig från att åka in och shoppa tex till jul festligheterna imorgon....idag är det tanken på alla äckliga bakterier som det KRYLLAR av särskilt såhär juletider.Det finns så mycket av dem så att man riktigt kan se hur det går omkring magsjukebakterier stora som folk.Nästan så stora att dem skulle kunna köra kundvagnarna!!!Och för att inte tala om handtagen till kundvagnarna.......
Det bara kommer rätt som det är...och så rätt som det är tänker jag inte på det....bakterier alltså.Fast utan handspriten kan jag inte överleva ett besök på stormarknaden med eller utan tankar.Tack för mig!Nu åker jag in o handlar det sista inför imorgon.Och kanske om jag återvänder från bakterie nästet ses och hörs vi.

2 kommentarer:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010