01 december 2011

Höll på att klyva min 6 åring mitt itu ovetandes...

Shit!Ni anar inte konsekvenserna av att bilvekstaden skickar på mig en bil med automat växlar som bytesbil när min var tvungen att stanna på reparation.
Hjärnan vill växla men där finns ingen kopplingspedal.Där finns en bromspedal som är lika stor som hela bilen.Och rapp är den.Tvärstopp!!Fullgas frammåt!!Inget mellanting.Jag var lite orolig för att jag skulle ramma skolbussen bakifrån om jag skulle glömma bort vilken fot jag skulle använda.Om mina barn tycker jag är lite pinsam när jag ska vinka till alla barnen när dem åker iväg med bussen....hur skulle dem hga tyckt om att mamma helt plötsligt prejar skolbussen från stillastående dessutom!!!Jag bävar för att sätta mig i den när verkstaden ringer och talar om att jag kan komma och hämtas min NORMALA bil som går frammåt och bakåt som man själv vill...i den takt man vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010