05 december 2011

Du kunde väl ha sagt att servolös bil...

eller en automat bil är bättre än ingen bil alls när jag gnällde högljutt häromdagen!!Tack känns inte som jag har några vänner liksom;)
Jag är helt låst härute!!Ingen bil alls!!Inte ens en servolös...ingen!
Inte ens glassbilen går härute, annars hade jag säkert köpt glassbilen av glassbils människan om den passerat.Det hade inte gjort mig något om jag så hade behövt åka runt med glassbilsmelodin konstant, bil som bil.
Och inte för att sopbilen går härute på måndagar men det är nästan så att det skulle kunna gå att parkera med den på tunapark lite diskret va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010