15 december 2011

En uppenbarelse infann sig plötsligt!

Personen säger något i stil med att den ljusstaken som du gjort och som det finns bild på i din hemsida......men det är bara det att det inte finns någon bild på den på min hemsida utan på min blogg.Ja vad är det med det då tänker kanske nån..och det är väl inget med det egentligen men bara tanken att denne person inte sagt eller avslöjat något whatsoever om att denne läser min blogg.Går runt och tror att denne liksom nästan läser något den inte får i smyg nästan och så ska jag inte veta att denne följer mig....ja lite odd tycker jag.Och så var det annat oxå som gjorde att jag ville ta en paus från bloggande.Fast o andra sidan har jag hela tiden tänk att man inte kan skriva om allt eller dela med sig av allt...för att....man vet aldrig när detta kan användas emot en....inte ok.Fast nu kände jag för en kupp...klic klic klic....sug på den du!!!menat till personen som "lurades" med mig.
Nu skulle jag såklart ha tagit reda på hur man gör för att några inbjudna ska kunna läsa bloggen....något med inbjudningar.Det kommer det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010