07 september 2011

Av nån anledning slår det aldrig fel...

Jag ute o joggar = ÖSREGN!!!Och lagom till vi kommer hem så slutar det.Lite duggregn hade inte stört mig men när man inte ser grusvägen knappt för det forsar ner vatten över ögonlocken...inte ok.Kom igen då sa jag till dogge.Nu ska vi ut och springa.Dogge tittade på mig som hastigast och la ner huvet igen precis som om dem tänkte...är du galen det duggar ju!!!Kom igen nu bara lite dugg regn har ingen dött av och så mer eller mindre fick jag bära igång dem.Blickarna jag fick när himlens portar öppnade sig var måttligt nöjda.Taskig kärring blick liksom.Och jag gav blicken tillbaka som skulle säga...tror ni att jag tycker det är så jävla skönt då=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv