29 september 2011

Jo en sak till...ang viktväktarna

Jag måste bara berätta om en grej jag lurade i ett x för ca 200 hundra år sedan.Jag hade även då tagit beslut om att skriva in mig på v.v och sagt o gjort var jag där för lektion och invägning.Han mitt x var såklart nyfiken på hur det gick till på detta "bantnings" ställe.Han hade fördomar kunde jag läsa av mellan raderna.Så jag spann vidare på det och berättade att man samlas i ring.Och så får alla en efter en resa sig upp och säga typ...
-Hej.Jag heter Anette och jag är fet.

Han mitt x höll på att smälla av men han gick på det.Jag glömde sen berätta hur det var egentligen så han gick i tron om att jag typ gått med i A.A fast för feta människor.....=)

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv