22 september 2011

Imorse hade jag självanalys.Mönster beteende.V.V påbörjad o kilona har rasat..ända tills depon där det tar stopp.O då är det inte lika motiverande längre.I normala fall har jag tänkt att fasen jag hoppas över v.v denna vecka o hoppas på glädjeresultat nästa vecka.Och så rinner det ut i sanden till slut.Imorse tog jag mig dit trots att jag inte skött mig föregående vecka.Bara det är väl en vinst i sig!Jag ändrade mitt beteende mönster.Och det ska jag påminna mig om ofta.Och det var förvånande att se 0.5 minus på vågen.Så något rätt hade jag väl gjort iaf:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv