30 september 2011

Förkylningen from hell...

Ser liksom ingen ände på eländet.Jag vill fortsätta träna.Jag fantiserar om långa cykelturer och jobbiga jogging rundor.Fast är det inte kanske så att det man inte kan vill man mer än vad man i själva verket egentligen vill....ja ni fattar.Lite som o vara gravid.Vin,mögelostar,sill,joggingrundor...lite så att jag har förståelse för att geten oftare står utanför sin hage i det grönare gräset än innanför.
Jag gillar helt enkelt inte att vara begränsad av nåt så fåningt som en förkylning.Igår fyllde jag på vårt apoteks förråd.Tanten i kassan tyckte nog lite synd om mig...eller så var hon bara jäkligt trevlig.Hon toppade min påse med lite smått o gott hon hade i sina gömmor bakom kassan.Lite läppbalsam,tandtråd och vitaminer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv