19 september 2011

OMG vilken kyckling vi åt igår!!!!

Ja alltså jag vet att jag inte har någon lagamat blogg men....prova detta för guds skull!!!Jag skar kyckling fileer i tunna skivor.I med blå mögelost.Fräste på kantareller ihop med bacon och på med detta oxå.Rulla ihop dessa till rullader.I en ugnsform.På med grädde(jag använde light variant men ta det som samvetet tillåter)Salt.Peppar.Vitpeppar.En gnutta dragon.Överst lite lite getost smulor.In i ugnen.Varmluft ca 45 min typ....Till detta pressad potatis och en fräsch sallad...och ett pytte litet glas av italiens bästa..........=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv