04 september 2011

Jo en sak till....

Hände en märklig sak igår.Under eftermiddagen rullade det in en motorcykel på gården.Ut kliver 2 personer som bor en bit härifrån ännu mer i skogen ännu mer på vischan (om nu det ens är möjligt)Och det visade sig vara boende från en gård som jag häromdagen cyklade förbi av en slump då jag var ute på motions runda.O tänkte i mitt stilla sinne att tänk om man fick rota i deras gamla bodar efter gamla fynd.Men inte en kotte syntes till där.Och så dyker dem upp här och erbjuder mig att göra just det!Så imorgon ska jag iväg och rota i gamla bodar YES=)!!!!!Det passade dem perfekt då dem vill bli av med saker och bor i Dubai mesta tiden.Och jätte trevliga var dem.Kändes lite som om man kände dem sedan länge tillbaka fastän vi precis träffats.Märkligt va.

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv