27 september 2011

Med risk att låta diskriminerande...

Kulmen av min tränings värk efter helgens bravad är helt klart över.Gårdagen hör till dem sämre i mitt liv.Inte en kroppsdel var där den skulle.Ont i magfläsket,ryggfläsket,lårfläsket,axelfläsket....ö v e r a l l t!!!Och som om detta då inte var nog tappade jag rösten förrutom då jag hostat upp sig såvidapass att jag lyckades kraxa fram ljud.En kompis till Lisa ringde och blev alldelles förskräckt och jag hörde henne säga till sin mamma....mamma det låter som det är en smurf i andra ändan...och sen klick la hon på. Fattar du hur illa det var.Och till detta kan du lägga på kastanjestora blåsor naturligtvis på bägge fötterna.Den som såg mig vagga omkring igår måste ha sett stora likheter mellan mig och en 80 årig zigenar tant.Bara kjolen som saknades.Men idag är det bättre...tack gode gud!!!Tog liksom inte en kvart att ta mig ner för farstu trappen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv