20 november 2011

Blipp blipp klick klic..och vips

förrutom att denna helg oxå gick åt....så har jag klickat klaaaaart...hoppas jag iaf.Nu gäller det bara att bli besiktigad och godkänd sen så....
Nu ska jag bara väcka upp avlägsna gamla minnen om vad det är man gör i det verkliga livet...ja i det där livet beyond skärmen och böcker...det där där ute utanför fönstret.Shit!!Jag kom på att jag inte ens nämnt att dem fifan har huggit ner halva jävla skogen runt omkring oss!!Ja det är helt sant!Sjukt men sant.Så nu är vi som typ en egen liten noaks ark....och jag som alltid har sagt att vi bor mitt ute i skogen.Vad ska jag nu säga?Mitt ute i skogen utan skog.Eller mitt ute där det en gång i tiden var skog.jag tror det finns mer skog i stadsparken ta sig sjutton.Jamen varför inte!Vi kanske skulle ta och slå upp ett tält i stadsparken släppa getterna lösa där...för skillnaden är inte särskilt stor längre.Nära till allt.....ingen dum ide.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010