09 november 2011

O jo just det...

Jag tyckte det var det roligaste jag sagt på länge..(eller hittat på kan man väl säga egentligen)Idag när jag var hos en vän på en snabb visit, (vilket för övrigt var trevligt ändå...inte bara för jag fick chansen att använda min vilda fantasi)...vännen frågade iaf om jag ville ha något gott till kaffet och jag tackade nej med motiveringen att jag skulle väga mig på viktväktarna imorrn och att det troligen inte gått så bra....
Hon undrade hur det där med vägningen gick till för hon har aldrig haft dem problemen med övervikt så hon hade ingen aning om hur det gick till liksom.Och så flög den ökända fan i mig och jag berättade att det går till precis på samma sätt som när man väger och mäter sitt lilla spädbarn på bvc.
Alltså av med paltorna och upp på en iskall plastskål och hoppas på det bästa.Lite pinsamt kändes det ju erkände jag men det fick man minsann ta om man tagit sig dit för vägning.....roligt va!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010