03 november 2011

Klokare...

Jovars en hel del faktiskt.Av nederlag föds en lust att vinna helt enkelt!Jag har iaf lyckats knåpa ihop mig till vg so far i samhällskunskapen som jag nog inte nämnt att jag oxå håller på att rapidstuderar paralellt med matte.Men det är ju kul...riktigt kul.Då får man ju tänka på riktiga saker som händer, om det som händer nu har med vår historia att gör...hur ska man göra för att förändra and so on....inget nytt .....men så mycket bättre...än y och x.
På helgerna nuförtiden är vi väldigt sofistikerade jag och min man.Vi sitter och löser världsproblem och tar oss ett glas vin...(LÄS....jag fyller på vinglasen och tvingar min man att hitta kopplingar mellan ideologier och partier kopplade till hur vi ska kunna förändra vår välfärd i det långa loppet).....han tycker först inte att vi har så kul...men efter ett tag så går det över.Han var riktigt nöjd över vårt VG efter vår senaste fredags session.Rekommenderar konceptet.

2 kommentarer:

  1. Vilket bra samarbete ni har ! Det är just så man ska göra! Heja dig! (Er) // Annie

    SvaraRadera
  2. Vinlagret sinar;)...men det kan alltid fyllas på som tur är//Anonyma Anette

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010