22 november 2011

Fiskjävlar!!

Fan!Jag vill inte spendera 700 spänn i djuraffären för att se att fiskarna simmar upp och ner morgonen efter.För det verkar inte som om dem tänker börja simma som dem ska heller när dem en gång börjat simma upp och ner.Och krabban den dog oxå.Det vilar en förbannelse över akvariet.Jag är inte vidskeplig men....
Mannen hittade ett hänglås med tillhörande nycklar plus en del andra nycklar härom dagen i skogen.Och det var rätt uppenbart att dessa nycklar tillhör skogskövlarna.Vi tänkte att jaja,,,vi lämnar nycklarna...sen nångång...eller aldrig...det kan dem gott ha...skogsskövlarna.Nycklar till deras maskiner är bra att ha så dem kan fortsätta skövla skogen liksom.
Men tiden gick och nycklarna glömdes bort.Men så fick jag helt plötsligt för mig att jag skulle leta upp en utav skövlarna i skogen och återlämna nycklarna.Dem blev såklart jätteglada över detta....
Och för att inte vara alls långsökt så tycker jag att jag nu inte borde drabbas av plötslig fiskdöd.Krabban som var så cool o allt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010