29 november 2011

Så var det med det nya livet...

Förkylning kom som ett brev på posten....bara att tänka tanken på löpning gör så att man blir sjuk eller skadad.Alltid är det likadant, slår aldrig fel.Är det inte knän,benhinnor eller någon annan onödig kroppsdel man aldrig annars tänker på så blir man förkyld.Fast bara det håller sig på denna småförkylda nivån så fortsätter jag enligt plan.Lagt upp ett träningsschema för veckan.Det är det enda somk fungerar för mig.Det blir som en slags överenskommelse jag inte kan bryta för annars är mitt straff till mig själv hårt!Typ piskrapp eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010