07 september 2010

Civilkurage....

Konstigt hur det funkar i livet egentligen. Ena stunden skrattar man så tårarana sprutar och sekunden efter kan detta totalt ha vänt till motsatsen. Ser lite ironiskt tillbaka till min egen bild på bloggen igår då min syster och jag skrattade från hjärtat så tårarna sprutade. 10 minuter senare hade omständigheter gjort att skrattet var långt borta.
Vill inte skriva ut här vad som hände men det var inget som hade med oss att göra egentligen, bara det att vi befann oss på en plats vid ett tillfälle. Min syster gjorde en insats som var utöver det man ens vill klara som människa. All heder till dig om du läser detta!Att kavla upp ärmarna och kunna bortse från sig själv oavsett situation och fungera rationellt i ett av dem hemskaste krissituationerna är starkt!!Idag tänker jag på alla inblandade och hoppas hoppas att om det finns nån gud eller annan högre makt att han finns med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv