17 september 2010

Kina Lasse satte upp på hästen men hamnade bakom sadeln på nå vis...

Charlie var så lång så när han skänklade träffade fötterna varandra under magen nästan...men kul hade dem haft iaf.Själv gjorde jag en arbetsdag,ilade in på affärn för några saker som jag glömt till kvällens middag. In och hämta lilla Lisa på dagis. Hem. Djuren.Städning.Mat.Drinkar. Göra iordning lilla Lisa som representerade familjen på farmors födelsedags tillställning. Ja ibland blir det så bara att man inte får ihop det och kan gå på allt så är det. Skjutsade iväg lilla stumpan som var alldelles uppspelt över att få åka till bowlinghallen och sedan middag på restaurang.Övernattningen hos kusinerna. Ilfart hem lagom till grabbarnas ankomst. Lerduveskytte så det smällde flera kilometer bort.O ja resten vet ni ju redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv