10 september 2010

Gjort det som alla andra hushåll gör på fredagar...=)

nämligen ätit tacos och det är lika gott varenda gång!!!!Rödvin direkt importerat från Italien,minimal ruta mörk choklad.Allt detta i sällskap av min fantastiska familj samt bästisen som fortfarande sover kvar. Elina har kommit hem ikväll oxå....lycka=)Hon kom hem och frågade om hon fick ta hand om ett par vandrande pinnar som en kompis hade över....visst vad gör det för skillnad sa jag nån pinne hit eller dit.Bring it on bara=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv