12 september 2010

Vips så var dagen slut...

chillade lite i skogen med hundarna och tog hem lite mer svamp. Städning tills Kaisa kom och tvingade med mig ut på 8 km löpning. Seeeen har jag bara mest minglat med än den ena än den andra här hemma ute på vischan. Jag tror att vi får det till typ 4 fika sittningar idag samt mina föräldrar på lunch.Det är ju enbart trevligt besök vi har haft utan tvekan.Men när den sista kaffe pannan sattes på flydde jag ut till skogs med hundarna då det mer eller mindre var bekanta till mannen.Koffeinförgiftad milt sagt;)

3 kommentarer:

  1. Och mer kaffe blir det! I morgon kl 8 på kontoret. I'll be waiting for you! ;)
    (fast jag har inte talat om för the boss att vi "känner " varandra genom bloggvärlden...:D )

    SvaraRadera
  2. Tvingade???:-) Du såg ju glad ut när vi drog iväg.... men gick ju bra ändå, Årby i veckan då!

    SvaraRadera
  3. ja du ser!Du tvingar mig igen)=

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv