15 september 2010

Dem tissla o tassla iväg min familj tidigt imorse..


O kommer insjungandes med frukost och presenter i sängen.Omelett givetvis:-)o teckningar.I en teckning stod d du är världens bästa mamma för att ...och sen följde en lång rad tex du städar,skrubbar,diskar,bakar,ger leksaker o 'gräjjer'..och så slutade brevet med ett löfte om att städa kaninburen alltid..:-)sån e jag som världens bästa mamma då tydligen.O jo just d som världens bästa fru fick jag STORA VÄTTERNRUNDAN!!30 MIL....Ja då får man ta på sig hårdhandskarna då:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv