03 september 2010

Repris i "Jag kom på mig själv"

Martyren i mig trängde fram och jag satt och sa OK!!!FINE!!!!Jag ska väl inte skaffa nån jävla häst då utan anmäla mig på ridskola och rida MINST 4 dagar i veckan.
HERREGUD!Tror du att jag flyttade hit till gudglömde och sen vara utan häst!?!
Vad utlöste detta då månne? En gnutta pms och sen mannens svar på min plötsliga fråga
-När kan jag köpa häst då egentligen? När finns det en stor och fin hage med ett ute stall hemma hos mig? Och mannen ifrågasätter om jag verkligen tycker att det är en bra ide med häst då han menar att vi har rätt fullt upp ändå och att jag själv klagat över avsaknad på tid tillsammans utan att göra nåt speciellt. Och jag exploderar i rena rama tonårsfasoner ....istället för att som mannen klokt sa sen när jag spytt ur mig redan. Skulle vara bättre om du hade sagt att det här med häst är jätteviktigt för mig just nu och det vill jag verkligen skaffa nu meeeen ibland lyckas man inte riktigt....och in the end of the day vet jag ju att det inte är häst läge just nu iaf=) Fridens liljor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv