22 september 2010

Och nu när vi har vatten som normalt folk känns det som...

om jag skulle kunna springa rakt ut i skogen och bara vråla av lycka. Sen att torktumlaren oxå tagit semester känns som en baggis....deeeeet löser sig=)
Jag var ute och firade denna victory med en löpning i en sprillans ny löpar outfit. Tänk er att veta att man kan duscha efteråt och att man sen kan sätta på en kopp kaffe,ta sig ett glas vatten,borsta tänderna utan ramlösa,ge katten vanligt vatten istället för loka citron(jo det har faktiskt hänt och katten gillar det visserligen),sätta på potatis utan att först behöva åka ner till sjön efter vatten;)....shit det känns som julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv