06 september 2010

Sista veckan....

på mitt nuvarade arbete. Och denna vecka jobbar jag kort vecka vilket innebär ons och tors jobb. Det känns trist samtidigt som det känns roligt att få börja på något nytt oxå.De trista är att jag trivts och haft riktigt skoj på jobbet. Har haft långa tuffa pass men det är gett mig många sköna lediga dagar i sin tur.
Samtidigt som jag ser fram emot det nya med nya utmaningar. Och vet ni...jag har haft turen att genom åren jobba på en hel del ställen med såklart olika scheman och alltid har jag sagt samma sak....synd för jag tyckte det här schemat passade mig jättebra och synd för jag tyckte jag hade så skoj på jobbet=)Allt har sina för och nackdelar helt enkelt så är det.
Det nya jobbet känner jag på mig kommer bli riktigt riktigt kul faktiskt och det kommer bli riktigt skoj oxå;)

1 kommentar:

  1. Men då måste vi höras under veckan så vi kan planera vad du ska göra nästkommande veckor innan vi startar! :)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv